از الکسا بپرسید که از کجا واکسن COVID-19 تهیه کنید

اکنون که هر آمریکایی 16 ساله یا بالاتر واجد شرایط دریافت واکسن COVID-19 است ، الکسا می خواهد به شما کمک کند. دستیار مجازی آمازون در حال اتصال مردم به سایت های واکسیناسیون در سراسر کشور است.

فقط بپرسید ، “الکسا ، از کجا می توان واکسن COVID-19 را تهیه کرد؟” یا به طور خاص تر ، “الکسا ، از کجا می توان واکسن COVID را در سیاتل تهیه کرد؟” با عجله؟ برای رزرو قرار ملاقات یا کسب اطلاعات بیشتر درباره عکس ، “الکسا ، با اولین تماس بگیرید” را امتحان کنید.

آمازون در یک پست وبلاگ نوشت: “مشتریان بطور مداوم برای کسب اطلاعات دقیق و به موقع در مورد COVID-19 به الکسا مراجعه کرده اند.” “در واقع ، در سال گذشته ، الکسا به ده ها میلیون سوال مربوط به COVID-19 از مشتریان در سراسر جهان پاسخ داده است.” این شامل سوالات مربوط به در دسترس بودن و شرایط لازم برای بیش از 85 کشور است. دستیار مجازی همچنین می تواند نزدیکترین مکان آزمایش ویروس کرونا را پیشنهاد دهد: “الکسا ، از کجا می توانم آزمایش COVID-19 بدهم؟”
براساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ، بیش از 213 میلیون واکسن از صبح روز سه شنبه تجویز شده است و 26٪ از جمعیت ایالات متحده به طور کامل واکسینه شده اند. رئیس جمهور بایدن روز دوشنبه اعلام کرد که “همه افراد 16 ساله و بالاتر در آمریکا امروز مجاز به دریافت واکسن هستند. بروید و آنها را بگیرید.”
البته ، شما نیازی به الکسا ندارید تا به شما بگوید که کجا را دریافت کنید. Google و تعداد انگشت شماری از وب سایت ها می توانند همان اطلاعات را ارائه دهند. اما آمازون ایمن سازی را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند. آمازون افزود: “ما به مرور تجربیات خود را ادامه خواهیم داد تا اطلاعات مهم مشتریان را در اختیار آنها قرار دهیم.”

منبع: https://www.pcmag.com/news/ask-alexa-where-to-get-a-covid-19-vaccine