با تشکر از اینترنت اشیا، اسپلیت هوشمند باعث تحول عظیم در صنعت تهویه مطبوع شده است. در طول سال ها ، تولید کنندگان تهویه مطبوع مجموعه ویژگی های خود را برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون مصرف کنندگان ، مدرن کرده اند.اسپلیت هوشمند نتیجه چنین نوآوری هایی هستند و به تسلا های جهان خنک کننده تبدیل شده اند.

با کنترل کننده های اسپلیت هوشمند در بازار می توانید هر تهویه مطبوع مانند مینی اسپلیت ، پنجره یا کولر گازی قابل حمل را هوشمند کنید.

برخلاف کولرهای گازی معمولی ، اسپلیت هوشمند به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن هوشمند دمای خانه خود را حفظ کنید. عملکرد آنها از طریق برنامه ای که می توانید از طریق تلفن یا رایانه لوحی خود بارگیری کنید قابل کنترل است. علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند به سیستم های خانه هوشمند یا دستیارهای صوتی متصل شوند. توانایی اسپلیت هوشمند در اتصال به اینترنت و در نتیجه سایر دستگاه ها همان چیزی است که آنها را هوشمند می کند.

1. راحتی همراه با راحتی
راحتی و راحتی

با استفاده از یک اسپلیت هوشمند ، خنک کننده یا گرمایش اتاق شما را می توان از کف دست به معنای واقعی کلمه از هرجایی کنترل کرد! به غیر از تلفن هوشمند ، کولرهای گازی هوشمند با استفاده از دستورات صوتی نیز قابل کنترل هستند. راحتی در بالای لیست قرار دارد زیرا هدف دستگاه های هوشمند ساده سازی زندگی در عین راحتی مطلوب در آن شرایط سخت آب و هوایی است.

با چندین حالت خودکار ، نیازی به تغییر مداوم تنظیمات دما در طول روز نیست. AC های هوشمند می توانند تنظیمات دمای اتاق را تشخیص دهند ، ورودی را که کاربران در مورد تنظیمات خود ارائه می دهند درک کنند و در نتیجه شرایط مناسب دمایی را در طول روز حفظ کنند. اگر دائماً به دنبال کنترل از راه دور هستید تا تنظیمات دما را تغییر دهد یا به دلیل تنظیمات نامطمئن درجه حرارت ، خیلی گرم یا خیلی سرد هستید ، می دانید که می توانید از سهولتی که یک اسپلیت هوشمند برای کاربران خود به وجود می آورد بسیار بهره مند شوید.

2. صرفه جویی در انرژی کافی
صرفه جویی در هزینه AC

با توجه به اینکه سالانه 6٪ از کل برق مورد استفاده برای تهویه مطبوع در ایالات متحده استفاده می شود و در نتیجه دی اکسید کربن در هوا آزاد می شود ، صرفه جویی در انرژی باید در خط مقدم تلاش های ما باشد. واحدهای اسپلیت هوشمند ، تا حد زیادی به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند بدون اینکه خنک کننده ای به خطر بیفتد. این باعث می شود که آنها یک سرمایه گذاری عالی باشند!

هنگامی که تنظیمات خنک کننده مورد نظر خود را تنظیم کنید ، به محض دستیابی به دمای مورد نیاز ، اسپلیت هوشمند شما کند می شود. این بدان معناست که واحد شما برای کار با ظرفیت کامل در همه زمان ها نیازی به مقادیر زیادی انرژی ندارد. یک کولر گازی هوشمند به اندازه کافی قابل اعتماد است که بدون اینکه قبض های شما از پشت بام عبور کند ، به راحتی زیادی می رسد.

3. افزایش کارایی

افزایش کارایی با اسپلیت هوشمند

تصور کنید یک روز گرم و بادآورده است! شما فقط از سفر به فروشگاه مواد غذایی یا ناهار خوشمزه در کافه مورد علاقه خود به خانه برگشته اید. متأسفانه ، اگر از مزایای یک AC هوشمند استفاده نمی کنید ، خانه شما پس از بازگشت به اندازه انتظار شما خوشایند نخواهد بود. لازم است AC را با سرعت زیاد میل کنید ، حداقل 20-30 دقیقه صبر کنید تا بتوانید گرمای شدید را کنترل کنید و در آخر ممکن است به دمای قابل تحمل برسید. برای رسیدن به فضای مناسب خانه هنوز کمی بیشتر طول می کشد.

4. تشخیص خطا و نگهداری پیشگیرانه
تشخیص خطا

به راحتی نمی توان از نگهداری تهویه مطبوع چشم پوشی کرد. قبل از اینکه AC شروع به دادن علائم برای به پایان رسیدن زمان تنظیم کند ، باید بررسی های تعمیر و نگهداری دوره ای را پیگیری کرده و برنامه ریزی کنید. به راحتی می توانید ردیابی کنید یا مطمئن نباشید که دقیقاً چه زمانی باید فرآیند نگهداری را انجام دهید. واضح است که ، هیچ کس نمی خواهد دلار اضافی خرج کند یا بدون نیاز به واحد خود را برای یک DIY باز کند.

مزیت استفاده از اسپلیت هوشمند این است که برنامه ردیابی میزان استفاده شما را ایجاد کرده و در نتیجه قادر به پیش بینی زمان تمیزکاری خواهد بود. این تخمین بر اساس میزان مصرف شما خواهد بود. از آنجا که هرچه میزان استفاده بیشتر باشد ، ممکن است کثیف ترین فیلترهای واحد شما باشد. علاوه بر این ، نیازی به شکار یا تنظیم یادآوری برای تنظیمات خود ندارید. وقت آن که وقت باشد ، اعلان و یادآوری دریافت می کنید تا به شما کمک کند کولر خود را در شرایط مطلوب نگه دارید!

5. رد پای کربن کاهش یافته است
صرفه جویی در انرژی در قبض AC

تغییر آب و هوا یک مسئله عظیم است که نمی توان آن را نادیده گرفت. 87٪ از خانه های ایالات متحده به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند و در نتیجه سالانه 117 میلیون تن دی اکسید کربن در هوا آزاد می شود. این تعداد فقط در حال رشد است تا برعکس. همه ما باید سهم خود را در کاهش اثر کربن خود داشته باشیم تا اثرات تغییرات آب و هوایی را کند کنیم.