چراغ های هوشمند اکنون می توانند با استفاده از دستیار Google برنامه ریزی شوند

دستیار Google اکنون می تواند چراغ های هوشمند شما را با مشخصات بیشتری کنترل کند. یک قدم جلوتر از روشن یا خاموش کردن لامپ ها ، دستیاری که با صدا فعال می شود به کاربران امکان می دهد تا یک دستورالعمل خانه هوشمند را برای یک زمان دیگر تنظیم کنند.

اقدامات برنامه ریزی شده ، که توسط پلیس آندروید و Reddit مشاهده شده است ، به دستوراتی مانند “هی گوگل ، پنج دقیقه چراغ را روشن کن” یا “سلام گوگل ، چراغ ها را در ساعت 7 صبح روشن کن” پاسخ می دهد. افراد همچنین ویژگی هایی مانند محرک های طلوع و غروب آفتاب (“چراغ ها را هنگام غروب خورشید روشن کنید”) و مدت زمان (“چراغ ها را به مدت 15 دقیقه روشن کنید”) کشف کرده اند.

زمان دقیق را اعلام کنید!!!

این ویژگی که گفته می شود با مواردی بیش از چراغ های هوشمند نیز کار می کند ، به کاربران امکان می دهد تا دستورات مربوط به روز جاری یا هر زمان دیگر را در هفت مورد بعدی تنظیم کنند. برای مثال سعی کنید از Google Assistant بخواهید “قهوه ساز من را فردا ساعت 8 صبح روشن کند” یا “آبپاش من را در یک هفته ساعت 5 بعد از ظهر اجرا کنید”. هنگام درخواست از دستیار برای انجام کاری “فردا” یا “هفته آینده” ، باید زمان دقیق خود را ارائه دهید در غیر این صورت Google خطایی را برمی گرداند.

طبق گفته هاگو کاوفیان ، خبرنگار پلیس آندروید ، که اقدامات برنامه ریزی شده را آزمایش می کند ، هنوز چند شرط وجود دارد که باید انجام شود. وی نوشت: “من توانستم برنامه ها را برای روز بعد برنامه ریزی كنم ، اما موفق به برنامه ریزی چندین روز قبل نشده ام.”

براساس یک صفحه توسعه دهندگان Google ، به نظر می رسد که وقایع ممکن است با یک درخواست ساده خاتمه یابد: “سلام گوگل ، اقدامات برنامه ریزی شده من را لغو کن” یا “برنامه من [درج نام دستگاه] را حذف کن”. سپس منشی مجازی لیستی از اقدامات را می خواند و از کاربر می خواهد مشخص کند که کدام یک لغو می شود.

به نظر می رسد که این عملکرد ، همانطور که کاوفیان اشاره کرد ، در حالت تعلیق است: “اگر به هر دلیلی [دستیار Google] شما را اشتباه درک کند و تصمیم بگیرد خانه شما را نیمه شب به یک دیسکو تبدیل کند ، راهی به نظر نمی رسد برای لغو درخواست “، وی گفت که” همیشه می توانید از آن بخواهید که یک دقیقه بعد چراغ ها را خاموش کند. “