سامسونگ می خواهد تلفن گلکسی قدیمی شما را به دستگاهی از خانه های هوشمند تبدیل کند

گوشی های هوشمند قدیمی در بهترین حالت بازیافت می شوند و در بدترین حالت در کشو می مانند یا در سطل آشغال انداخته می شوند. سامسونگ با افزایش عمر آنها گزینه دیگری برای گوشی های گلکسی خود ارائه می دهد – اما نه به عنوان تلفن هوشمند بلکه خانه های هوشمند.

سامسونگ به جای بازیافت ، در سال 2017 “upcycling” را پذیرفت و پیشنهاد داد تلفن قدیمی خود را به یک مرکز اینترنت اشیا ، سیستم مداربسته ، کنسول بازی یا رایانه رومیزی تبدیل کنید. امروز ، برنامه Galaxy Upcycling گسترش یافت و گزینه تبدیل گوشی به وسیله خانه هوشمند با استفاده از سنسورهای نور و صدا را در بر گرفت.

تبدیل فن آوری قدیمی به چیزی جدید

سونگ کو کیم ، معاون مدیر پایداری گفت: “ما Galaxy Upcycling را در خانه ایجاد کردیم تا افراد بیشتری بتوانند دستگاه های قدیمی خود را در ابزارهای مفید استفاده کنند و به سامسونگ و کاربران اجازه می دهد تا از تأثیرات ما بر محیط زیست مطلع باشند.” دفتر ، ارتباطات سیار در سامسونگ الکترونیک. “ما در حال استفاده مجدد از چگونگی استفاده از منابع موجود هستیم ، و ما اعتقاد داریم كه كلید ارتقا سطح بالقوه این است كه بتوانیم با افزودن ارزش ، فن آوری قدیمی را به چیزی جدید تبدیل كنیم. ما متعهد به ادغام روشهای پایدار در زندگی روزمره و با دوچرخه سواری کهکشان در خانه ، کاربران می توانند به سفر ما به سمت آینده ای پایدار بپیوندند. ”
سامسونگ با نصب برنامه SmartThings می تواند تلفن قدیمی شما را به دستگاه سنجش متکی به هوش مصنوعی تبدیل کند تا صداهای روزمره را به طور دقیق تشخیص دهد و همچنین میزان روشنایی اتاق را تشخیص دهد. سپس می تواند هشدارهایی را به تلفن جدید شما بفرستد در صورت وقایع مهم ، به عنوان مثال ، کودک گریه می کند یا کسی در شما را می زند.

با استفاده از سنسور نور ، می توان چراغ ها را به طور خودکار در هنگام تاریکی روشن کرد ، یا هنگامی که دوباره به اندازه کافی روشن شد ، خاموش شود. سود کلیدی در اینجا عملکرد خانه های هوشمند بدون نیاز به هزینه نقدی است.