گفتگوی رهبر اندیشه: الکس Capecelatro در خانه هوشمند

فناوری خانه هوشمند برای شما چگونه است؟ آیا یک بلندگوی مجهز به الکسا برای اخبار و سرگرمی های شما است؟ ترموستات Nest برای اتوماسیون دمای خانه شما؟ زنگ در حلقه ای برای مراقبت از بسته ها ، بازدید کنندگان و دزدان دریایی ایوان؟

در سال های اخیر میلیون ها دستگاه از این راه به خانه های آمریکایی راه پیدا کرده اند ، اما آنها فقط بخشی – و نه حتی قدرتمندترین و ایمن ترین – از پتانسیلی هستند که فناوری خانه های هوشمند می تواند در زندگی شما ایجاد کند. برای این منظور ، شما می خواهید به منبع دیگری نگاه کنید: مجتمع فناوری و تامین کنندگان مورد استفاده این متخصصان در حال ظهور.

بسیاری از سازندگان ، معماران و طراحان این مزایا را در مورد شماره گیری سریع اضافه می کنند زیرا خریداران جدید منازل و مشتریان در زمینه بازسازی در مورد بسته های خانه های هوشمند سوال می کنند. مجتمع ها با افراد داخلی و صاحبان خانه ها کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه اجزای مورد نظر برای یک خانه متصل مشخص شده ، در مکان مورد نظر قرار گرفته و عملکرد آنها به گونه ای است که به راحتی توسط ساکنین استفاده می شود و نقض آنها برای هکرها تا حد ممکن دشوار است.

یکی از دلایل رشد خارق العاده فناوری خانه های هوشمند پتانسیل آن برای تقویت سلامتی است ، نگرانی ویژه برای همه در میان بیماری همه گیر که میلیون ها آمریکایی در خانه خود پناه می گیرند ، از خانه کار می کنند ، در خانه مشغول تحصیل هستند ، در خانه ورزش می کنند و مراقبت می کنند. برای اقوام مسن از خانه هایشان.
بیشتر برای شما
بازیکنان سابق NFL با تغییر در خصوصیات رها شده به دنبال مقابله با چالش های درون شهری هستند
مرحله بعدی به سمت خانه های هوشمند: Smart را رها کنید

الکس کپکلاترو ، عضو هیئت مدیره سازمان CEDIA و بنیانگذار / مدیر عامل شرکت برنده جایزه فناوری خانه های هوشمند Josh.ai ، نظرات خود را در مورد پتانسیل اتوماسیون خانه برای افزایش سلامتی در طی همه گیر و فراتر از آن به اشتراک گذاشت.

لطفاً راههای زیادی را به اشتراک بگذارید که فناوری خانه هوشمند می تواند باعث بهبود سلامتی در خانه شود.
شیر دستشویی بدون دست

Alex Capecelatro: هنگام بررسی اینکه چند دست به دستگیره های درب ، ریموت تلویزیون ، کلیدهای روشنایی و موارد دیگر لمس می کنید ، منطقی است که تقاضا برای راه حل های مبتنی بر صدا برای از بین بردن پتانسیل انتقال میکروب در حال رشد است. از نقطه نظر قابلیت استفاده ، این راهی دیگر است که صدا از آن طریق یک مزیت بزرگ دارد. صدا بدون در نظر گرفتن توانایی های فن آوری و یا داشتن نقصی که گزینه های آنها را با سایر کنترل های دستی محدود می کند ، برای همه ساده است.

استفاده از فناوری برای نظارت و ارتقا safety ایمنی در حال حاضر یکی از نگرانی های اصلی است زیرا صاحبان خانه راه های سالم نگه داشتن عزیزان را کشف می کنند. اتوماسیون نظارت بر کیفیت هوا با نصب سیستم های تصفیه نقشی اساسی برای اطمینان از شناسایی و حذف آلاینده های مضر خواهد داشت. نظارت بر کیفیت آب هنوز در حال ردیابی ریزگردانه ریزگردها است ، اما نصب فیلترها و سنسورهای تشخیص نشت کمک زیادی خواهد کرد – نه تنها برای کاهش مصرف مواد مضر بلکه برای ایجاد هشدار در صورت تجمع آب و ایجاد شرایط مهمان نواز برای کپک زدن که می تواند باعث مشکلات تنفسی شود. دوربین های تصویربرداری حرارتی همچنین ممکن است افزایش تقاضا را ببینند زیرا صاحبان خانه به دنبال راه هایی برای نظارت بر دمای بدن و تب های احتمالی افراد در محل هستند.
حمام با دیوار شبانه روزی

ثابت شده است که فن آوری های تحول آفرین مانند روشنایی شبانه روزی برای ریتم نگه داشتن بدن انسان ، درمان های صوتی پوشاننده صدا و پخش صدا برای پخش سر و صدای سفید یا صداهای بیوفیلک ، استرس را کاهش می دهد.

برخی از موانع اضافه کردن ویژگی های فناوری خانه هوشمند به خانه هایشان چیست و چگونه می توان بر آنها غلبه کرد؟

Capecelatro: اگر چیزی بصری نیست و تجربه لذت بخشی را فراهم نمی کند ، مردم دیگر از آن استفاده نمی کنند.
رابط فن آوری خانه هوشمند روی دیوار.

باید متناسب با زیبایی طراحی خانه باشد. ما اغلب با دیوارهایی روبرو می شویم که با سوئیچ ها ، ترموستات ها ، صفحه های لمسی و موارد دیگر شلوغ شده اند و دقیقاً برعکس آنچه یک خانه هوشمند به نظر می رسد هستند. سهولت استفاده از فناوری باید تا توانایی آن در پس زمینه بدون تحریک بیش از حد حواس کاربر گسترش یابد.

آخرین ، اما مطمئناً مهمترین ، مانع حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها با فناوری خانه نیست. بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر از طریق رسانه های اجتماعی و تبلیغات الکترونیکی هدفمند بی حس نمی شوند ، افزودن میکروفون به این مخلوط فقط نگرانی آنها را درباره آنچه ممکن است زیاد شنیده شود افزایش می دهد. هیچ چیز به قصد تبلیغات هدفمند گوش داده نمی شود و از آن استفاده نمی شود.

شخصی که فناوری خانه هوشمند را برای خود یا یکی از عزیزان خود در نظر می گیرد باید از چه سوالاتی بپرسد؟

Capecelatro: من معتقدم که سوال اصلی در مورد استفاده از فناوری خانه های هوشمند همیشه باید این باشد: آیا این کمک می کند زندگی من یا یکی از عزیزانم بهتر و لذت بخش تر شود؟ آیا به عنوان سرپرست خانوار که مسئولیت ایمنی خانواده شما را بر عهده دارد ، آیا این فناوری معیارهای مهم برای سلامتی را کنترل می کند؟ در مواردی که کسی از طرف یکی از عزیزان خود تماس می گیرد ، اغلب این فناوری مربوط به والدین یا اقوام پیر وی است. در مواردی از این دست ، مکالمه همیشه با این پرسش آغاز می شود که آیا استفاده از این فناوری آسان است یا خیر.

برای جمعیتی که سادگی می خواهد ، این مهمترین عامل است. این س questionsال ها معمولاً به این نتیجه می رسند که چه نوع قابلیت نظارت از راه دور از طریق جریان دوربین یا سنجش حرکت وجود دارد ، که برای اعضای خانواده مهم است که می خواهند مطمئن شوند که کسی حال خوبی ندارد وقتی نمی تواند آنجا باشد تا وضعیت زندگی خود را بررسی کند.

در اتصال خانه به اینترنت برخی از خطرات امنیتی وجود دارد. چگونه افراد می توانند از هک شدن ، از دست دادن اطلاعات و حریم خصوصی یا سرقت هویت خود جلوگیری کنند؟ این امر می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد زیرا هم اکنون افراد بیشتری از خانه کار می کنند. انواع غیر فناوری قبل از انتخاب سیستم چه چیزی باید بدانند؟

Capecelatro: این امر به ویژه در حال حاضر در افرادی که از خانه کار می کنند و جلسات مجازی را برگزار می کنند بسیار مهم است. این تأثیر روانشناختی نیز برای خانواده ها وجود دارد که اکنون اهمیت بیشتری برای خانه خود در فضای امن در میان بیماری همه گیر دارند. ناراحت کننده است وقتی مکالمه پشت درهای بسته منجر به تبلیغات ناخواسته می شود.

با منطقی نگاه کردن به منظره ، انتخاب محصولات خرده فروشی که توسط شرکت هایی ارائه می شود که تمرکز شما بر فروش کالا یا بازاریابی اطلاعات شما به تبلیغ کنندگان شخص ثالث است ، شما را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال داشتن تجربه ای حداکثر ممکن هستند ، توصیه می کنم یک راه حل نصب شده به صورت حرفه ای را انتخاب کنند.

 والدین کودکان خردسال چه از نظر فناوری ارائه می دهند و چه از نظر اجتناب از مشکلات ، باید از فناوری خانه هوشمند و تندرستی در خانه بدانند؟
مانیتور کیفیت هوای داخلی روی دیوار.

Capecelatro: مثل هر چیز دیگری در زندگی ، خیلی چیزهای خوب هم بد است. فناوری هیچ تفاوتی ندارد و مهم این است که کودکان هر صفحه نمایش دستی را که نور آبی مضر را پخش می کند ، قبل از خواب قرار دهند. یکی از اهداف اصلی تندرستی اطمینان از این است که اعضای خانه بقیه موارد مورد نیاز برای شارژ مجدد و راه اندازی مجدد سیستم های داخلی خود را دریافت می کنند. برای همه افراد در خانه و به ویژه کودکان در حال رشد ، بهینه سازی شرایط خواب با فن آوری های مناسب محیطی برای همگام سازی ریتم های بدن از اهمیت حیاتی برخوردار است. بین تنظیم چراغ ها تا دمای نرم و گرم ، اطمینان از کیفیت هوا در سطح سالم ، پخش صدای سفید آرام کننده روی سیستم های فراگیر و موارد دیگر ، والدین می توانند شرایط لازم را برای بدن فرزندان خود فراهم کنند تا بقیه را برای ادامه رشد به بدن خود برسانند.

سالمندان یا مراقبان آنها باید از نظر فناوری خانه هوشمند و سلامتی در خانه چه از نظر آنچه می تواند ارائه دهد و چه از نظر اجتناب از مشکلات ، باید بدانند؟

Capecelatro: نیازهای بچه های بومر نسبتاً ساده است و حول میل به کنترل آسان محیط زندگی در حالی که زندگی می کنند تا آنجا که ممکن است به طور مستقل انجام می شود. از بین همه فن آوری های خانه هوشمند ، کنترل صدا در میان افراد سالخورده بسیار زیاد شده است زیرا این یک وسیله کنترل بصری است که آنها قبلاً از تمام زندگی خود استفاده کرده اند. با یادگیری اندکی که برای تعامل با مجموعه ای از وسایل متصل به آن لازم است ، خانه از بیش از هر زمان دیگری برای نسلی از کاربران که به دنبال راحتی از محیط اطراف خود هستند ، در دسترس است. برای افراد مسن که ممکن است محدودیت های جسمی مانند بینایی ضعیف ، دشواری در حرکت یا از بین رفتن مهارت داشته باشند ، صدا راهی برای جلوگیری از پیمایش رابط های دستی پیچیده است که می تواند منجر به گیجی شود.

برای اعضای خانواده و مراقبان ، فناوری خانه هوشمند به آنها پیشنهاد می دهد راهی برای ورود به سیستم از راه دور تا اطمینان حاصل شود که سالخوردگان خوب هستند. با دسترسی کاربر به مشاهده دوربین ها ، حسگرهای حرکتی و فعالیت کلی ، آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که همه چیز خوب است ، درصورتی که قادر به حضور در آنجا نیستند.

 

منبع : فوربز