مزایا هتل های هوشمند

تجربه مهمان به یاد ماندنی

تجربه مهمان بی ارزش است و هتل های هوشمند هر اینچ تجربه اقامت مهمان را افزایش می دهند. مهمانان شما در یک فضای دلپذیر از اتاق بیدار می شوند. قهوه عالی آنها در عرض چند ثانیه آماده می شود ، خدمات سریع در اتاق و اتوماسیون اتاق کامل است که برای هر مسافر شخصی و شخصی سازی شده است. مهمانان خوشحال شما از هر لحاظ ممکن سرمایه واقعی شما هستند. با تجربه هوشمند و راه حل های تغییر دهنده زندگی ، مهمانان شما بدشان نمی آید اگر تجربه نهایی را تحقق بخشند و غنی کنند ، هزینه اقامت لوکس خود را پرداخت کنند. ارتباط خوشحال شما با میهمانان ، در دراز مدت ، به گسترش حسن نیت و رشد سودآور کسب و کار در سالهای آینده کمک خواهد کرد.

 

کاهش هزینه صورتحساب های انرژی

Geysers روشن است ، چراغ روشن است – به دلیل هدر رفتن منابع انرژی ، هر ملک هتل مجبور است هزینه های زیادی را در قبض های انرژی صرف کند. مدیریت دستی این کار به صورت دستی می تواند برای هرکسی دست و پا گیر باشد ، حتی اگر کارآمدترین پرسنل را در آن داشته باشید. فناوری هوشمند هتل به شما کمک می کند با استفاده هوشمندانه از وسایل الکتریکی و منابع از طریق

 

قوانین و تهویه خودکار


به عنوان مثال ، لحظه ای که مهمان شما از اتاق خارج می شود و در را قفل می کند ، هر وسیله روشنایی و الکترونیکی به طور خودکار خاموش می شود. جادو را تجربه کنید و سبز شوید ، همه در زمان واقعی!

امنیت پیشرفته املاک مهمان ، کارکنان و هتل

یک راه حل هوشمند هتل هرگونه امکان مداخله دستی را از بین می برد و امنیت ملک معمول هتل را به سطح بالاتری می رساند. با اتصال اکوسیستم اتوماسیون هتل هوشمند و دامنه امنیت هوشمند ، هر گوشه از هتل شما تحت اسکنر دقیق قرار دارد ، اطمینان حاصل کنید که با امنیت و ایمنی مهمانان ، کارکنان و به طور کلی املاک هتل هیچ گونه مصالحه ای انجام نمی شود.

حوادثی مانند سرقت کالاهای هتل ، ارائه خدمات ضعیف توسط کارکنان یا هر چیزی که تجربه اقامت شما را مهار کند ، می توانید به راحتی با یک رابط کنترل هوشمند هتل متمرکز ، امن و کاربرپسند ، فوراً حل کنید.

مدیریت املاک آسان

در اوج فصل گردشگری یا کار روزمره ، مدیریت اجاره تعطیلات یا املاک هتل کار ساده ای نیست. حتی با کارکنان و مدیریت توانمند ، آموزش دیده و باتجربه ، سهل انگاری کوچک می تواند هزینه های زیادی را برای تجارت هتل شما در پی داشته باشد. یک راه حل مهمان نوازی هوشمند این مسئله را حل می کند و کنترل نهایی را به مالک می دهد تا تمام خصوصیات هتل های هوشمند در حال حرکت را بهم پیوسته مدیریت کند. از اشغال تا مدیریت موجودی ، فناوری هوشمند هتل هر آنچه شما نیاز دارید است.