هزینه آشپزخانه هوشمند

آشپزخانه یکی از اتاقهایی است که بیشتر در خانه استفاده می شود. بنابراین منطقی است که اتاقی باشد که می تواند از اتوماسیون خانگی بسیار بهره مند شود. علاوه بر وسایل زیر ، بسیار معمول است که آشپزخانه هوشمند شامل روشنایی هوشمند ، بلندگوی هوشمند و حداقل دو یا سه شاخه هوشمند برای تکمیل اتاق است.

اگر تمام قسمتهای آشپزخانه هوشمند خود را از جمله نصب تمام وسایل جدید کاملاً اتوماتیک کنید ، کل هزینه های شما از 6000 دلار تا 16000 دلار کاملاً نصب شده است:

هزینه یک قهوه ساز هوشمند ، مایکروویو هوشمند ، ماشین ظرفشویی هوشمند ، هود برد هوشمند ، یخچال هوشمند ، اجاق گاز هوشمند و اجاق گاز هوشمند


هزینه قهوه ساز هوشمند

هزینه یک قهوه ساز هوشمند به طور متوسط ​​بین 100 تا 300 دلار است. قهوه سازهای هوشمند با گزینه های گسترده ای روبرو هستند. بعضی از آنها بصورت صوتی فعال می شوند و به شما امکان می دهند مواردی مانند دما یا زمان دم را تنظیم کنید.

برخی دیگر با کنترل از راه دور ارائه می شوند و برخی دیگر از طریق تلفن هوشمند شما قابل برنامه ریزی هستند. شما می توانید قدرت دم ، درجه دم ، دمای گرم شدن و زمان خاموش و روشن شدن دستگاه را کنترل کنید. برخی حتی به شما یادآوری می کنند که هر روز دستگاه را پر و راه اندازی کنید.

قیمت مایکروویو هوشمند

مایکروویو هوشمند از 400 تا 1500 دلار است. مایکروویو های هوشمند معمولاً به یک شبکه و هاب خانگی هوشمند متصل می شوند. این ویژگی ها می توانند شامل ویژگی هایی مانند بارکد خوان باشند که به شما کمک می کنند بهترین زمان را برای مایکروویو ظرف تعیین کنید.

آنها همچنین می توانند دستورالعمل های پخت و پز را بارگیری کنند. بسیاری از آنها حاوی مواردی مانند سنسورهای رطوبت هستند که از خشک شدن غذای شما جلوگیری می کنند. اکثر آنها همچنین شامل کنترل های صوتی و اتصال WiFi هستند. بسیاری از آنها همچنین هشدارهایی را به تلفن هوشمند شما ارسال می کنند و به شما اطلاع می دهند که غذای شما آماده است.

هزینه ماشین ظرفشویی هوشمند

ماشین های ظرفشویی هوشمند به طور متوسط ​​900 تا 1200 دلار است. ماشین های ظرفشویی هوشمند معمولاً هاب یا لوازم متصل به شبکه هستند. آنها از طریق کنترل صوتی از طریق بلندگوی هوشمند یا تلفن هوشمند شما کار می کنند.

آنها مواردی مانند کمک تشخیصی با استفاده از تلفن هوشمند شما را با ارسال کدها در صورت لزوم ارائه می دهند. همچنین می توانید چرخه ها را شروع کرده و متوقف کنید و ماشین ظرفشویی را از راه دور برنامه ریزی کنید.

بسیاری از ماشین های ظرفشویی هوشمند همچنین از قابلیت انعطاف پذیری و تنظیم بیشتری برخوردار هستند تا بتوانید هر بار را به صورت سفارشی تنظیم کنید تا در صورت لزوم ظروف را برطرف کند.

هزینه هود برد هوشمند

هود برد هوشمند بین 900 تا 2000 دلار هزینه دارد. هودهای برد هوشمند مانند سایر وسایل هوشمند به تلفن هوشمند یا هاب شما متصل می شوند. شما با استفاده از دستورات صوتی به هود می گویید چه موقع روشن و خاموش شود.

همچنین می توانید با استفاده از سرعت پایین تر یا سریعتر میزان اگزوز را کنترل کنید. برخی از هودها حس می شوند و در صورت لزوم به طور خودکار تنظیم می شوند. آنها ممکن است بدون درخواست از شما خودشان را روشن کنند ، بالاتر بروند و خاموش شوند.

قیمت یخچال هوشمند

هزینه یخچال هوشمند از 1600 دلار تا 4000 دلار است. یخچال های هوشمند ویژگی های بسیاری را به صاحبان خانه ارائه می دهند. آنها می توانند شامل سنسورهای تخم مرغ باشند که در صورت انقضا تخمک های شما به شما هشدار می دهند.

آنها همچنین می توانند دستورالعمل ها را براساس محتوا بارگیری کنند و به شما کمک کنند خرید خود را مدیریت کنید. این ممکن است شامل تابلوهای اعلانات مجازی برای اعضای خانواده باشد و در صورت غیبت می تواند از طریق تلفن هوشمند شما به روز شود. یخچال های هوشمند همچنین می توانند برای گزینه های بیشتر به اسپیکر یا هاب هوشمند شما متصل شوند.

قیمت اجاق گاز هوشمند

اجاق گازهای هوشمند از 2000 تا 5000 دلار است. میزهای آشپزی هوشمند به شما امکان می دهند مواردی مانند دما را از طریق تلفن هوشمند یا بلندگوی خانه هوشمند خود کنترل کنید. این ویژگی اغلب به میزهای آشپزی اضافه می شود که شامل مواردی مانند استقرا and و سایر گزینه های سطح بالا است.

ویژگی های هوشمند همچنین ممکن است صفحه آشپزی را به دامنه هوشمند شما پیوند دهد. با این کار می توانید گرمای مشعل را سریعتر کم یا زیاد کنید. هنگامی که زمان پخت و پز شما در آستانه اتمام است می توانید هشدارها را از طریق تلفن هوشمند خود دریافت کنید ، بنابراین قابلمه ها نمی جوشند و آب آنها تمام نمی شود.

قیمت فر هوشمند

قیمت اجاق گاز هوشمند به طور متوسط ​​بین 2000 تا 6000 دلار است. دامنه های هوشمند همان مزایای میز آشپزی هوشمند را دارند. آنها همچنین از طریق فرمان صوتی یا از طریق تلفن هوشمند شما پیش گرمایش از راه دور را ارائه می دهند.

اجاق های هوشمند را می توان روشن کرد تا از راه دور گرم شوند. آنها همچنین هنگام آماده شدن غذا هشدارهایی را ارائه می دهند و با سایر لوازم هوشمند مانند هود محدوده شما ارتباط برقرار می کنند. اجاق های هوشمند غالباً دارای ویژگی های دیگری مانند جابجایی ، سرخ کردن هوا و سایر گزینه های پخت و پز هستند که ممکن است در مدل های دیگر استاندارد نباشد.

منبع : fixr.com