هزینه حمام هوشمند

حمام اغلب بعد از آشپزخانه دومین اتاق پر استفاده در خانه است. افزودن گزینه ها و ویژگی های هوشمند در این اتاق می تواند اتاق را راحت تر و استفاده راحت تری کند. حمام هوشمند به شما کمک می کنند تا سریعتر برای روز آماده شوید ، که می تواند برای خانواده های پر مشغله مفید باشد. حمام های هوشمند به اندازه آشپزخانه ها در حال حاضر از ویژگی های موجود برخوردار نیستند ، اما ممکن است با رشد زمینه تغییر کند. اگر بخواهید اتوماسیون را به تمام قسمتهای سرویس بهداشتی اضافه کنید ، هزینه آن بین 2500 تا 7000 دلار است.

هزینه حمام هوشمند

هزینه آینه حمام هوشمند

آینه های هوشمند به طور متوسط ​​بین 200 تا 800 دلار قیمت دارند. آینه هوشمند بسته به مارک و سبک ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد. برخی مواردی نظیر ضد مه و نور 1 داخلی را ارائه می دهند. برخی دیگر شامل نمایشگرهایی هستند که به شما آب و هوا می گویند یا به شما اجازه می دهند ایمیل خود را بخوانید. با توجه به اینکه سرویس بهداشتی جایی است که بسیاری از افراد روز خود را شروع می کنند ، داشتن یک آینه هوشمند به شما امکان می دهد تا هنگام آماده شدن سریع درگیر مسائل شوید. برخی از آینه های هوشمند همچنین دارای کابینت های دارویی هستند و ممکن است دارای ذره بین و شاخه داخلی باشند ، در بعضی از آنها نیز دارای محفظه های کوچک یخچالی هستند.

هزینه توالت هوشمند

هزینه توالت فرنگی بین 500 تا 2500 دلار است. توالت های هوشمند دارای طیف وسیعی از سبک ها با ویژگی های مختلف هستند. بعضی از آنها بیشتر به صندلی محدود می شوند ، مانند یک قیمت پیشنهادی داخلی ، صندلی گرم شده و درجه حرارت قابل تنظیم. برخی دیگر ویژگی های درگیر تری مانند توالت بهداشتی را کنترل می کنند. برخی از توالت های هوشمند شامل بلوتوث و بلندگو و پخش موسیقی است. هرچه توالت هوشمند شما از ویژگی های بیشتری برخوردار باشد ، هزینه آن نیز بیشتر است.

قیمت دوش هوشمند

هزینه دوش هوشمند به طور متوسط ​​1000 تا 3000 دلار است. دوش هوشمند اجزای مختلفی دارد. اکثر آنها دارای یک صفحه هستند که به شما امکان می دهد مواردی مانند دمای آب را کنترل کنید. برخی دیگر شامل یک یا چند سوپاپ دوش هستند. یک دوش هوشمند به شما امکان می دهد کارهایی مانند گرم شدن آب را انجام دهید ، سپس قبل از روشن شدن منتظر بمانید تا آماده ورود شوید. دوش های حمام هوشمند همچنین می توانند شامل موسیقی ، رایحه درمانی ، گزینه های دوش بخار و روشنایی باشند. این پنل به شما امکان می دهد تا کنترل دقیق بر هر جنبه در دوش بگیرید. سر دوش ، اسپری بدن و سایر قطعات دوش به طور کلی شامل نمی شوند.

منبع : fixr.com