هزینه روشنایی هوشمند

از روشنایی هوشمند می توان در سراسر خانه شما استفاده کرد. آنها می توانند به راحتی یک لامپ باشند که شما به یک فیکسچر موجود برای سوئیچ ها ، چراغ ها و لامپ هایی که می توانند در اتاق قرار گیرند ، پیچ می کنید. روشنایی هوشمند کنترل بیشتری بر روی نور و میزان مصرف انرژی شما فراهم می کند. هزینه های نصب روشنایی هوشمند در کل خانه از 1000 تا 3000 دلار است.

 

هزینه روشنایی هوشمند

قیمت لامپ هوشمند

قیمت لامپ های هوشمند هر کدام بین 10 تا 20 دلار است. از لامپ های هوشمند می توانید در هر یک از وسایل روشنایی موجود استفاده کنید. دقیقاً مانند سایر لامپ ها ، شما باید نوع لامپ و وات را با فیکسچر مطابقت دهید. لومن و رنگ متفاوت است و بسیاری از لامپ های هوشمند حتی تغییر رنگ می دهند. این به شما امکان می دهد چراغ ها را کم کنید و برنامه هایی را برای روشنایی خلق تنظیم کنید. لامپ ها می توانند برای کنترل صدا به یک سوئیچ هوشمند یا بلندگوی هوشمند متصل شوند.

قیمت سوئیچ هوشمند

دامنه قیمت هر کلید هوشمند از 15 تا 150 دلار است. با یک سوئیچ هوشمند می توانید کل سیستم روشنایی خود را به یک سیستم روشنایی هوشمند تبدیل کنید. سوئیچ ها قابل برنامه ریزی هستند و با تلفن هوشمند یا بلندگوی هوشمند شما کار می کنند. آنها به جای سوئیچ نور منظم شما نصب می شوند و به همان روش کار می کنند ، اما همچنین می توان از راه دور کار کرد. چراغ های هوشمند همچنین می توانند مانند کم نور عمل کنند و اگر لامپ های شما اجازه می دهد ، می توانید رنگ را کنترل کنید.

هزینه لامپ هوشمند

لامپ های هوشمند هر کدام به طور متوسط ​​35 تا 150 دلار است. می توان آنها را از طریق تلفن هوشمند یا اسپیکر هوشمند کنترل کرد. لامپ های هوشمند معمولاً از لامپ ها به روشی که لامپ های معمولی استفاده می کنند استفاده نمی کنند. در عوض ، ممکن است آنها دارای یک حلقه ، صفحه یا گره LED باشند که روشن می شود. آنها معمولاً نسبت به لامپ های سنتی از شکل مدرن تری برخوردار هستند. برخی نیز زمان را می گویند ، در حالی که دیگران تغییر رنگ می دهند. بیشتر آنها طیف گسترده ای از درخشندگی را ارائه می دهند ، به این معنی که می توانند در صورت دلخواه کم نور یا روشن تر باشند.

منبع : fixr.com