هزینه سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند

مهم نیست در چه آب و هوایی زندگی می کنید ، سیستم تهویه مطبوع شما قسمت مهمی از خانه شما است. گرمایش و سرمایش هوشمند شما را در طول سال راحت نگه می دارد و انتخاب های شما می تواند تأثیر زیادی در قبض های ماهیانه انرژی شما داشته باشد. ترموستات های هوشمند 2 و سایر اجزای خانه شما را راحت نگه می دارند ، در حالی که در هزینه صرفه جویی می کنید. چه روی یک یا چند سرمایه گذاری کنید ، این اجزا می توانند در خانه شما تغییر بزرگی ایجاد کنند. هزینه های اتوماسیون کامل این سیستم ها بین 800 تا 2000 دلار نصب شده است.

گرمایش و سرمایش هوشمند

هزینه ترموستات هوشمند

قیمت ترموستات های هوشمند بین 70 تا 280 دلار است. روش های مختلفی وجود دارد که یک ترموستات می تواند هوشمندانه باشد ، از ژئوفیسی که مکان شما را ردیابی می کند تا افرادی که برنامه و عادت های شما را می آموزند. بسیاری از ترموستات های هوشمند به شما امکان می دهند تا آنها را از طریق برنامه ها کنترل و تنظیم کنید تا بتوانید هنگام غیبت آنها را روشن کنید. دیگران را می توان از طریق بلندگوی هوشمند شما کنترل کرد تا بتوانید بدون نیاز به خارج شدن از اتاق درجه حرارت را تنظیم کنید. همچنین ترموستات های هوشمند وجود دارد که مستقیماً به دیگ بخار یا آبگرمکن شما متصل می شوند. اینها به شما کمک می کنند دمای آب را با دقت بیشتری کنترل کنید و در صورت عدم استفاده ، آن را پایین آورید.

قیمت پنکه سقفی هوشمند

پنکه های سقف هوشمند از 200 تا 550 دلار است. پنکه های سقف هوشمند بسیاری از مزایا و گزینه های مشابه چراغ های هوشمند را ارائه می دهند. آنها می توانند از طریق بلندگوی هوشمند شما کنترل شوند. برخی وقتی در اتاق هستید احساس می کنند و چراغ ها را به طور خودکار خاموش و روشن می کنند. پنکه های سقفی هوشمند این امکان را برای شما فراهم می کنند که هم روی چراغ ها و هم بر روی فن کنترل فردی داشته باشید. به شما این امکان را می دهد تا چراغ ها را کم کنید ، سرعت فن را افزایش دهید و هم از راه دور خاموش و روشن شوید.

قیمت کولر گازی هوشمند

کولرهای گازی پنجره هوشمند به طور متوسط ​​350 تا 1000 دلار است. تهویه مطبوع هوشمند به شما کمک می کند تا خانه خود را خنک کنید بدون این که هزینه های انرژی خود را افزایش دهید. اسپلیت های هوشمند با سرعت متغیرتر می توانند سریعتر تنظیم شوند. آنها همچنین می توانند به اسپیکر هوشمند شما متصل شوند و به شما امکان می دهند بدون زحمت دما را پایین بیاورید. برخی از طریق برنامه کنترل می شوند ، به شما امکان می دهد قبل از رسیدن به خانه سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند را روشن کنید تا هنگام ورود هوا خنک باشد.

 

منبع : fixr.com