6 مزیت خانه هوشمند

فناوری خانه هوشمند به طور فزاینده ای مقرون به صرفه شده و برای بسیاری ، یک روش متصل تر برای زندگی در ملک خود را نیز در اختیار شما قرار می دهد. از کنترل گرمایشی آنها گرفته تا تقویت امنیت ، فن آوری هوشمند در خانه مزایای بسیاری دارد.

 1- راحتی

بیایید صادقانه بگوییم ، در بیشتر خانه ها احتمالاً شب هنگام بحث و جدال درباره اینکه چه کسی بلند می شود تا چراغ ها را کم کند یا بخاری را کم یا زیاد کند ، وجود دارد. فناوری هوشمند بحث ها را نفی می کند و راحتی و لذت شما را در خانه افزایش می دهد. می توانید به دلخواه چراغ ها را کم و روشن کنید ، درب ورودی را از راه دور به هر تماس گیرنده ای پاسخ دهید و همچنین دمای سیستم گرمایشی خود را تغییر دهید. یا می توانید صبح هنگام موسیقی آرام آرام از خواب بیدار شوید یا حتی وقتی می خواهید تخت خود را ترک کنید ، درجه حرارت را برای دوش خود تنظیم کنید technology فناوری هوشمند یک سرمایه مهم در بسیاری از فضاها و عملکردهای خانه است.

2 -امنیت بهبود یافته

حمله به منازل یا سرقتها اتفاق می افتد. این موارد در هر روستا ، شهر و شهر در سراسر کشور اتفاق می افتد اما نکته اینجاست: بیشتر سرقت ها فرصت طلبانه است. درب باز یا واضح است که هیچ کس در خانه نیست ، همه با یک سارق عبوری تماس می گیرند. اما با استفاده از فناوری هوشمند می توانید در خانه باشید بدون اینکه از نظر جسمی در آن ملک باشید.

از دوربین های مداربسته در زمان واقعی گرفته تا آشکارسازهای حرکتی و حسگرها ، تجهیزات بی شماری وجود دارد که از خانه شما محافظت می کند ، در صورت نیاز به دانستن چیزی یا شخصی در نزدیکی ملک شما به شما هشدار می دهد. این یک واقعیت است که سارقین توسط دو چیز کنار گذاشته می شوند: سگ و دوربین مداربسته یا سایر سیستم های نظارت بر خانه.

3- قابل کنترل

شاید یکی از بزرگترین مسائلی که در پشت هر ابزار یا فناوری وجود دارد ، پیچیدگی عملکرد آن باشد. در این صورت ، چون تنظیم و استفاده از آن بسیار آزار دهنده است یا بسیار وقت گیر است ، کنار کار می افتد ، استفاده کم می شود و باعث اتلاف وقت ، پول و تلاش می شود.

اما نه با فناوری هوشمند. با استفاده از برنامه های کاربردی آسان ، این فناوری به قدری قابل کنترل و استفاده آسان است که به طبیعت دوم تبدیل می شود. به عنوان مثال ، هنگام بالا رفتن از پله ها به سمت رختخواب ، می توانید با فشار دادن یک دکمه یا فرمان صوتی روی تلفن خود ، تمام چراغ های خانه را خاموش کنید.

همچنین ابزارهایی وجود دارد که می توانید با آنها چیزهایی را در خانه خود نیز پیوند دهید. به عنوان مثال ، وقتی تلویزیون را روشن می کنید ، لامپ های اتاق نشیمن شما به طور خودکار کم می شوند. یا وقتی پرده ها یا پرده های موتوری در ساعت خاصی بسته می شوند ، چراغ های اتاق روشن می شوند.

4- مصرف انرژی

همه ما باید قدمهایی را برای کاهش میزان انرژی مصرفی خود برداریم ، نه فقط به نفع مانده بانکی بلکه به نفع کره زمین.

فناوری هوشمند به شما امکان می دهد کنترل بیشتری بر روی روشنایی و گرمایش در خانه خود داشته باشید. با استفاده از پرده های موتوری و غیره با پایین آمدن دمای شب ، خانه گرمای بیشتری را در خود حفظ می کند: این کار حتی در زمان حضور شما در خانه هوشمند نیز انجام می شود.

شما می توانید از لامپهای کم مصرف در خانه استفاده و کنترل کرده و کنترل بسیار بیشتری بر روی گرمایش داشته باشید. همه اینها با استفاده کارآمدتر از انرژی ترکیب می شود و این به معنای کاهش صورتحساب است.

5 -دسترسی

مفهوم طراحی جهانی مفهوم جدیدی نیست. به جای دو طرح مجزا – یکی با تناسب اندام و دیگری برای افراد معلول – فضای داخلی خانه اکنون به گونه ای طراحی شده است که به این معنی است که همه و هر کسی می تواند به راحتی و با خیال راحت در آنجا زندگی کند.

به عنوان مثال ، کسانی که بینایی آنها به خطر افتاده است می توانند از روشنایی هوشمند و هوشمند به عنوان وسیله ارتباطی استفاده کنند. به عنوان مثال ، یک نور در اتاق می تواند چشمک بزند تا آنها را از شخصی که درب منزل است آگاه کند. برای افرادی که آسیب پذیر به حساب می آیند ، آنها می توانند از راه دور به درب پاسخ دهند یا اگر تحرک مشکلی ایجاد می کند ، آنها نیز می توانند با شخص درب صحبت کنند بدون اینکه از صندلی خود زحمت بکشند و غیره.

حسگرها می توانند به خانواده ها کمک کنند تا با بستگان مبتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر کار کنند ، یا از آنها به عنوان وسیله ای برای “مراقبت” از یکی از بستگان سالخورده استفاده کنند. به عنوان مثال ، یک حسگر می تواند به یکی از اقوام یا همسایه خود هشدار دهد در صورتی که فردی به نیاز نیاز دارد یا اینکه این سنسور حرکت را تشخیص نداده است نیز می تواند اطلاعات ارزشمندی باشد.

 6- اثبات آینده

وقتی زمان فروش ملک شما فرا می رسد ، شما می خواهید خریداران آن را تمایل داشته باشند. و برای بسیاری از مردم ، این به معنای خانه ای است که اثبات آینده آن است. روند رو به رشدی برای صاحبان خانه و صاحبان خانه برای سرمایه گذاری در فناوری خانه هوشمند وجود دارد و ما فکر می کنیم خیلی زود ، یک خانه هوشمند و ویژگی های مختلف آن به جای یک لوکس تبدیل به یک ضرورت می شود.