پیش بینی تمام جزئیات زمان اجرا و بهره وری سیستم هوشمند

پیش بینی سیستم هوشمند هرچه زودتر صورت گیرد می تواند به کاهش هزینه های اجرای زیرساخت و دوباره کاری های تخریب و ساخت، منجر شود.
برآورد هزینه هوشمند سازی تنها به برآورد قطعات و تجهیزات خلاصه نمی شود و یک تیم حرفه ای با تجربه خود می تواند تمامی جوانب اجرایی و مسایل پیرامون را با توجه به شرایط موجود پیش بینی و به کارفرما ارائه دهد.
اولین قدم برای دستیابی به بهترین و کاملترین برآورد، آگاهی طرفین از نیازها، امکانات و شرایط موجود ساختمان می باشد، که این امر با پیشینه تیم طراحی و برآورد در سریعترین زمان حاصل می شود.

اقتصادی و کارآمد

توجه به جزئیات

کوتاه ترین زمان برآورد

green cad

پروسه برآورد : از  دریافت اطلاعات اولیه تا ارائه طرح اجرایی

برای برآورد فنی و مالی سیستم هوشمند ساختمان ابتدا می بایست شرایط موجود ساختمان و مرحله زمانی پروژه مشخص باشد که بر اساس آن پروتکل و محصول مناسب انتخاب گردد.
در مرحله دوم به نقشه های الکتریکال، تاسیسات و معماری ساختمان جهت جانمایی تاچ پنل، کلیدها، ترموستات و … نیاز است. در صورت آماده نبودن نقشه ها متراژ واحد، تعداد اتاق خواب، تعداد و نوع تجهیزات تهویه مطبوع، تعداد پرده های برقی، زون های اسپیکر، تعداد خطوط روشنایی و تجهیزات خاص مانند آبیاری گرین وال، پمپ استخر و …. جهت برآورد هزینه هوشمند سازی و جزئیات فنی سیستم هوشمند مورد نیاز می باشد.
تیم طراحی و برآورد گرین اسمارت تمام تجربه و دانش خود را برای ارائه کاملترین و در عین حال اقتصادی ترین پیشنهادی بکار می گیرند تا بتوانیم رضایت تمامی کاربران، کارفرمایان و علاقه مندان به استفاده از فن آوری های مدرن در ساختمان را جلب و در نهایت خانواده گرین اسمارت را بزرگتر و صمیمی تر کنیم.