سیستم های داکت اسپلیت مجرای تأمین گسسته هوای خنک یا گرم در سراسر خانه شما را فراهم می کند، آنها نه تنها می توانند با یک سیستم راحتی خانه را فراهم کنند بلکه برای کنترل ، کارایی و کارایی بیشتر می توانند با هوشمندسازی داکت اسپلیت نیز تقویت شوند.

سیستم های چرخه معکوس

سیستم های چرخه معکوس متشکل از یک واحد داخلی و خارجی است که مبرد را از طریق سیم پیچ جفت مس مبدل شده یا گرم می کند تا دمای هوای داخل خانه را به دلخواه تغییر دهد.

واحد داخلی در فضای سقف متصل به شبکه کانال های هوا متصل به خروجی های خانه شما مخفی شده است. به دلیل ماهیت نحوه نصب آنها ، سیستم های چرخه معکوس مجرای را می توان با استفاده از منطقه بندی ، سیستمی که به موجب آن خانه شما به مناطق تهویه مطبوع تقسیم می شود ، ایجاد کرد تا جریان هوا در ساختمان را تغییر دهید.

جریان هوا در هر منطقه روشن یا خاموش است ، یا با میراگرهای نصب شده در مجاری که برای کنترل جریان هوا باز و بسته می شوند ، متفاوت است. با استفاده از منطقه بندی ، می توانید تهویه مطبوع را در جایی که به آن نیاز دارید اجرا کنید و با استفاده نکردن از تهویه مطبوع در مکان مورد نظر ، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

تقریباً برای هر خانه ای مناسب است

سیستم های داکت شده می توانند در هنگام ساخت خانه جدید یا نصب مجدد در یک خانه موجود نصب شوند. هنگام نصب ، خروجی های شما (پخش کننده ها) دور از درب های هر اتاق نصب می شوند تا هوای مطبوع را مجبور به عبور از کل اتاق کرده و سپس به مشبک هوای برگشت در یک مکان مرکزی برگردانید.

هوشمندسازی داکت اسپلیت چه اهمیتی دارد؟

کنترل کننده هوشمند ROSS به شما یک سیستم برای کنترل جریان هوا و تنظیم دمای نقطه در مناطق مختلف در خانه شما می دهد و می تواند جایگزین پد کنترل استاندارد شود. اکنون می توانید دما و جریان هوا در هر منطقه از خانه خود را به صورت جداگانه کنترل کنید و اپلیکیشن خانه هوشمند ROSS به شما امکان می دهد این کار را از هرجای دیگر انجام دهید.

موردی که داکت اسپلیت را واقعاً هوشمند می کند یک سیستم کنترل آب و هوا برای خانه هوشمند است: دما را کنترل می کند و جریان هوا را به صورت هوشمند تنظیم می کند تا راحتی همه را تضمین کند و به بهبود بهره وری و کاهش مصرف انرژی کمک کند.