ابزارهای نظارتی KNX

با استفاده از ابزارهای نظارتی KNX ، در هر نقطه و در هر زمان ، خانه هوشمند و انرژی مصرفی منزل خود را رصد کنید. پنل کاربری خود را مطابق نیازهای خود تنظیم کنید و مصرف انرژی خود را مورد بازبینی قرار دهید.

✅ کاربری آسان

✅ داشبورد انعطاف پذیر

✅ نظارت از هر کجا که هستید

————————————-

KNX – Visualisation


Keep your smart home and energy usage up-to-date on with visualisation tools, anywhere, anytime. Customise your interface to your needs and get insights on your energy usage.

Easy-to-use interface
Flexible dashboards
Visualisation wherever you are

————————————-

حافظ على منزلك الذكي واستخدام الطاقة محدثًا باستخدام أدوات التصور ، في أي مكان وفي أي وقت. قم بتخصيص واجهتك حسب احتياجاتك واحصل على رؤى حول استخدامك للطاقة.

واجهة سهلة الاستخدام
لوحات عدادات مرنة
التصور أينما كنت

————————————-

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان  – ساختمان هوشمند

سیستم مدیریت ساختمان هوشمند (BMS ) یا سیستم اتوماسیون ساختمان (BAS ) به سیستمی اطلاق می شود که در یک ساختمان نصب شده و از طریق اجزای خود کنترل قسمت های مختلف ساختمان و نمایش خروجی های مناسب را برای کاربر امکان پذیر می نماید. قسمت های مختلف تحت کنترل معمولاً شامل تاسیسات مکانیکی و سیستم تهویه مطبوع (HVAC) و تجهیزات روشنایی بوده که می تواند به سیستم های ایمنی، آتش نشانی، تنظیم دسترسی، تامین برق اضطراری و … نیز تسری یابد.

به طور کلی هدف از استفاده از سیستم های BMS در یک ساختمان تطبیق شرایط کارکرد اجزای مختلف با توجه به شرایط محیطی و نیاز ساختمان در آن زمان است. در سیستم مدیریت ساختمان هوشمند بسیاری از اعمالی که ساکنان از روی عادت و بصورت غیر ارادی انجام می دهند توسط سیستم های هوشمند انجام می گردد که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نیروی انسانی شده و بعلاوه کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه های انرژی، کاهش خطاپذیری و افزایش اثربخشی سیستم را به دنبال دارد


شرکت راهبرد هوشمند گرین
مشاوره،تامین تجهیزات و اجرای ساختمان هوشمند
۰۲۱-۸۸۴۲۲۸۲۵📞
٠٩٢٠١٠٠١٣٦٨ 📱
www.greensmart.ir📰

@greensmart.ir

#هوشمند #طراحى #ديزاين #سيستم_هوشمند #خانه_هوشمند #هتل_هوشمند #روشنايى #اتوماسیون #دكوراسيون #هوشمندسازی #منزل_ذکي #المنزل_الذکي #البیت_الذکي
#smart_home #smart_hotel #KNX #BMS #automation #interiordesign #buildingautomation #smarthome