هزینه اتاق خواب هوشمند

دستگاه های مختلفی وجود دارد که می توانید برای اتوماسیون این فضا به اتاق خواب خود اضافه کنید. اتاق خواب هوشمند می توانند شامل مواردی مانند زنگ ساعت ، روشنایی و تختخواب های هوشمند باشند. همچنین وجود اسپیکر هوشمند و پرده های هوشمند در این فضا معمول است. هزینه های اتوماسیون کامل یک اتاق خواب به طور متوسط ​​از 1000 تا 3500 دلار است.

نوع متوسط ​​هزینه های دستگاه هوشمند (فقط واحد)
روشنایی اتاق خواب 10 تا 100 دلار
هشدار تختخواب 100 – 170 دلار
تختخواب 900 – 3000 دلار

چراغ های هوشمند اتاق خواب

چراغ های هوشمند اتاق خواب شما به طور متوسط ​​10 تا 100 دلار است. روش های زیادی برای استفاده از چراغ های هوشمند در اتاق خواب وجود دارد. شما به سادگی می توانید لامپ های فعلی خود را با لامپ های هوشمند عوض کنید. همچنین می توانید از ساعت هوشمند استفاده کنید که زمان و آب و هوا را به شما می گوید و در کنار آن تختخواب خود را نیز روشن می کند. همچنین لامپ های هوشمند وجود دارد که برای استفاده در کنار تخت ایده آل هستند. می توان برنامه ریزی کرد که بسیاری از آنها به آرامی کم شود و زمان خواب نزدیک تر باشد و محیط خواب بهتری در اتاق خواب هوشمند برای شما فراهم کند.

هشدار تختخواب هوشمند

دزدگیرهای تختخواب هوشمند از 100 تا 170 دلار است. اگر فرزندان کوچکی دارید یا مراقب شخصی هستید که نیاز به نظارت دارد ، این وسیله خوبی است. زنگ خطر هنگام خروج سرنشین از تختخواب به صدا در می آید. برای افرادی که بچه های کوچکی ندارند و نمی توانند تحت نظارت باشند یا یکی از اقوام مسن آنها با آنها زندگی می کند ، دزدگیرهای تخت خواب هوشمند می توانند بسیار ارزشمند باشند. اگر نمی خواهید هشدار بلندی که می تواند افراد دیگر را بیدار کند ، این هشدارها هشدارهای آرام را به تلفن هوشمند یا بلندگوی هوشمند شما ارسال می کنند. همچنین می توان آنها را طوری برنامه ریزی کرد که زنگ خطر را به صدا درآورند ، که ممکن است به سرنشین کمک کند تا در رختخواب بماند.

قیمت تختخواب هوشمند

هزینه تخت های هوشمند به طور متوسط ​​بین 900 تا 3000 دلار است. تختخواب های هوشمند گزینه های بی شماری برای انتخاب دارند. بعضی از آنها به طور خودکار ثبات یا درجه حرارت خود را در طول شب تنظیم می کنند. دیگران گزینه های از راه دور را دارند تا بتوانید تخت را به سطح راحتی خود بالا یا پایین ببرید. برخی حتی دارای وسایل ضد خروپف هستند. هنگامی که خروپف را تشخیص می دهد ، به طور خودکار سر تخت را بالا می برد تا جریان هوای بهتری به شما بدهد. پیشرفته ترین تختخواب های هوشمند در هر دو طرف به صورت جداگانه تنظیم می شوند تا دو خواب راحت باشند.

منبع : fixr.com