هزینه اتاق نشیمن هوشمند

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید فناوری هوشمند را به اتاق خود تبدیل کنید. تلویزیون ، شومینه و میز قهوه شما می توانند خودکار باشند تا لذت شما از فضا را بهبود ببخشند. علاوه بر این ، هم بلندگوهای هوشمند و هم روشنایی هوشمند به طور مکرر در این فضا مورد استفاده قرار می گیرند. از روشنایی هوشمند اغلب در سراسر خانه استفاده می شود ، اما هزینه های ذکر شده در زیر برای چراغ هایی است که بیشتر در اتاق نشیمن هوشمند استفاده می شود. اگر تصمیم گرفتید کل اتاق نشیمن خود را خودکار کنید ، هزینه های مختلف از 3500 دلار تا 12000 دلار کاملاً نصب شده است.

 

هزینه اتاق نشیمن هوشمند

روشنایی اتاق نشیمن هوشمند

روشنایی هوشمند برای اتاق نشیمن به طور متوسط ​​20 تا 200 دلار است. روش های زیادی برای افزودن نور هوشمند به اتاق وجود دارد. برای اتاق نشیمن ، متداول ترین روش ها استفاده از لامپ های هوشمند در وسایل موجود ، نصب دیمر یا سوئیچ هوشمند یا استفاده از کیت روشنایی هوشمند است. لامپ های هوشمند را می توان از طریق برنامه ، دستگاه خاص یا هاب یا بلندگوی هوشمند خود کنترل کرد. آنها کم نور و روشن می شوند و برخی احساس حرکت می کنند و وقتی کسی در اتاق نباشد خاموش می شود. بیشتر آنها LED نیز هستند ، بنابراین به شما کمک می کنند در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید.

قیمت بلندگوی هوشمند

بلندگوهای هوشمند بسته به مارک و ویژگی های آن بین 60 تا 300 دلار قیمت دارند. بلندگوهای هوشمند می توانند با هاب یا واحدی که بقیه ویژگی های هوشمند شما را کنترل می کند ، تلفیق شوند. آنها می توانند یک دستیار مصنوعی مانند الکسا با Amazon’s Echo یا Siri با Apple’s HomePod داشته باشند. بیشتر بلندگوهای هوشمند عبارت یا کلمه ای دارند که برای فعال کردن آنها باید بگویید. آنها از راههای مختلف ، از روشنایی تا بروزرسانی لیست مواد غذایی ، به شما کمک می کنند. در بیشتر خانه های هوشمند برای سهولت دسترسی ، بلندگوهای هوشمندی در اتاقهایی که بیشتر از همه استفاده می شود ، از جمله اتاق نشیمن دارند.

هزینه تلویزیون هوشمند

یک تلویزیون هوشمند بسته به اندازه و مارک از 150 تا 3000 دلار متغیر است. تلویزیون های هوشمند چیزهای زیادی به بیننده ارائه می دهند. آنها می توانند به عنوان یک تلویزیون استاندارد عمل کنند ، نمایش های کابلی مورد علاقه شما را نشان دهند و به برنامه های مختلف پخش جریانی متصل شوند. با این کار می توانید نمایش ها یا فیلم ها را در Netflix یا Disney + بدون نیاز به دستگاه جداگانه یا صفحه نمایش مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند به هاب یا بلندگوی هوشمند شما متصل می شود. این اتصال به شما امکان می دهد مستقیماً روی تلویزیون جریان پیدا کنید. در صورت انتخاب می توانید تلویزیون هوشمند خود را با هزینه اضافی 100 تا 300 دلار بر روی دیوار نصب کنید.

قیمت میز قهوه هوشمند

میزهای قهوه خوری هوشمند بین 1200 تا 3000 دلار قیمت دارند. میزهای قهوه هوشمند برای اتاق نشیمن خودکار یکی از ضروریات محسوب می شوند. میز قهوه خوری هوشمند کانون طراحی اتاق است. آنها اغلب حاوی یخچال کوچک هستند و به شما امکان کنترل بهتر سیستم های دیگر اتاق را می دهند. می توانید از میز میز قهوه ، روشنایی ، تلویزیون و سایر دستگاه ها را کنترل کنید. برای خانه هایی که یک بلندگوی هوشمند در یک اتاق دیگر قرار دارد ، میز قهوه خانه هوشمند اتاق نشیمن هوشمند را به هم متصل نگه می دارد.

شومینه گازی هوشمند

یک شومینه گازی هوشمند به طور متوسط ​​1500 تا 4000 دلار است. شومینه های هوشمند به شما امکان کنترل واحد از طریق WiFi و فعال سازی صدا را می دهند. از طریق بلندگوی هوشمند خود می توانید شومینه را کنترل کنید. این شامل روشن و خاموش کردن آن ، تنظیم شعله و گرما و روشن شدن چراغ های داخلی و فن ها است. شومینه های گازی هوشمند مانند شومینه های گازی استاندارد نصب می شوند. آنها به همان منافذ و سایر ویژگی ها احتیاج دارند اما کنترل بیشتری بر استفاده از آنها دارند.

 

منبع : fixr.com